# Φάγαμε λοιπον το αρνί και την γαρδούμπα και συνεχιζουμε με τους θείους μας. Οι θειοι μας φαγανε το αρνί και ειναι καλά ή τους έκατσε στο λαιμό και το κοκορέτσι τους μπήκε στο μάτι το τσιμπλιασμένο ?.
MΑΣ παίρνει λοιπον και παμε στον saint κολπούκιους ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ.
-- Θείος : Αυτά ειναι τα παιδια μέγιστε , πανμέγαλε , τεράστιε (σλουρπ...., χλεπ ,χλαπ) saint κολπούκιους και θα μας ΦΤΙΑΞΟΥΝΕ ολα τα πράματα και Δεν θελουνε τιποτα (αυτοί εννοουσε, θα τα πάρουμε ολα εμείς οι θείοι)
-- saint κολπούκιους: ΟΚ ΚΑΝΤΕ ΤΑ Ολα και κλαστε μου τον my penis και μη μου ζαλίζετε τα my ballakia αρκίδηδες.
EΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΑΡΚΙΔΑΚΙΑ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΟΥ SAINT ΚΟΛΠΟΥΚΙΟΥΣ
ΑΡΚΙΔΑΚΙΑ: TI ΩΡΑΙΑ ΤΙ ΚΑΛΑ ΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ? ΘΑ ΜΑΣ ΤΑ ΞΥΣΕΤΕ , ΘΑ ΜΑΣ ΤΑ ΧΑΙΔΕΨΕΤΕ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ?
ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΑΡΧΙΘΕΙΑ Η SANTA ΘΕΙΑ Η ΛΕΓΑΜΕΝΗ ΤΟΥ SAINT KΟΛΠΟΥΚΙΟΥΣ
SANTA ΘΕΙΑ : ΠΟΥΝΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ? ΝΑΤΑ ΝΑΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΜΕ ΤΑ ΔΥΝΑΤΑ ΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑΚΙΑ!!!!
Συνεχιζεται...
12 Απριλίου 2007
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου