12 Απριλίου 2007

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΙΕΙΣΔΥΣΗ - PENETRATION

# Φάγαμε λοιπον το αρνί και την γαρδούμπα και συνεχιζουμε με τους θείους μας. Οι θειοι μας φαγανε το αρνί και ειναι καλά ή τους έκατσε στο λαιμό και το κοκορέτσι τους μπήκε στο μάτι το τσιμπλιασμένο ?.

MΑΣ παίρνει λοιπον και παμε στον saint κολπούκιους ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ.

-- Θείος : Αυτά ειναι τα παιδια μέγιστε , πανμέγαλε , τεράστιε (σλουρπ...., χλεπ ,χλαπ) saint κολπούκιους και θα μας ΦΤΙΑΞΟΥΝΕ ολα τα πράματα και Δεν θελουνε τιποτα (αυτοί εννοουσε, θα τα πάρουμε ολα εμείς οι θείοι)

-- saint κολπούκιους: ΟΚ ΚΑΝΤΕ ΤΑ Ολα και κλαστε μου τον my penis και μη μου ζαλίζετε τα my ballakia αρκίδηδες.

EΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΑΡΚΙΔΑΚΙΑ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΟΥ SAINT ΚΟΛΠΟΥΚΙΟΥΣ

ΑΡΚΙΔΑΚΙΑ: TI ΩΡΑΙΑ ΤΙ ΚΑΛΑ ΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ? ΘΑ ΜΑΣ ΤΑ ΞΥΣΕΤΕ , ΘΑ ΜΑΣ ΤΑ ΧΑΙΔΕΨΕΤΕ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ?

ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΑΡΧΙΘΕΙΑ Η SANTA ΘΕΙΑ Η ΛΕΓΑΜΕΝΗ ΤΟΥ SAINT KΟΛΠΟΥΚΙΟΥΣ

SANTA ΘΕΙΑ : ΠΟΥΝΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ? ΝΑΤΑ ΝΑΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΜΕ ΤΑ ΔΥΝΑΤΑ ΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑΚΙΑ!!!!

Συνεχιζεται...

Δεν υπάρχουν σχόλια: