ΤΙ ΚΑΛΑ ΠΕΡΝΑΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΙΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗ ΘΕΙΑ ΜΑΣ. ΤΟ ΣΗΡΙΑΛ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΤΩΡΑ.... Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΖΕΙ .
Ο ΘΕΙΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ? ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΣΥΝΤΟΜΑ
# Η ΣΩΒΡΑΚΟΦΑΝΕΛΛΑ ΠΟΥ ΦΟΡΑΕΙ Η ΘΕΙΑ ΤΙ ΧΡΩΜΑ ΕΧΕΙ ? ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΤΣΟΛΙΑ ΜΟΥ
ΠΕΝΤΕ ΜΕΤΡΑ TO ΜΟΥΣΤΑΚΙ . ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΡΙΧΑ ΑΨΟΓΟ , ΓΟΥΡΟΥΝΙΣΙΟ
# ΤΟ ΣΤΡΙΝΓΚΑΚΙ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ ΠΟΣΟΥΣ ΠΟΝΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ? ΥA SU MARIA , ΚΟΡΔΟΝΑΤΗ
Συνεχίζεται.....
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου