25 Μαρτίου 2007

ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΠΕΡΝΑΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΘΕΙΟΥΣ ΜΑΣ ! -

ΤΙ ΚΑΛΑ ΠΕΡΝΑΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΙΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗ ΘΕΙΑ ΜΑΣ. ΤΟ ΣΗΡΙΑΛ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΤΩΡΑ.... Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΖΕΙ .

Ο ΘΕΙΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ? ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΣΥΝΤΟΜΑ

# Η ΣΩΒΡΑΚΟΦΑΝΕΛΛΑ ΠΟΥ ΦΟΡΑΕΙ Η ΘΕΙΑ ΤΙ ΧΡΩΜΑ ΕΧΕΙ ? ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΤΣΟΛΙΑ ΜΟΥ
ΠΕΝΤΕ ΜΕΤΡΑ TO ΜΟΥΣΤΑΚΙ . ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΡΙΧΑ ΑΨΟΓΟ , ΓΟΥΡΟΥΝΙΣΙΟ

# ΤΟ ΣΤΡΙΝΓΚΑΚΙ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ ΠΟΣΟΥΣ ΠΟΝΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ? ΥA SU MARIA , ΚΟΡΔΟΝΑΤΗ


Συνεχίζεται.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: